Reacties van leerkrachten

Diet Sytsema

Reacties van leerkrachten

 

  • "Wat me gelijk opviel is dat je heel erg betrokken bent bij de kinderen. Je was erg geïnteresseerd in ze. Ook vond ik dat je goed optrad als iemand storend gedrag vertoonde, door diegene dan voor de klas te halen en er gelijk met de klas erbij over te praten zonder het kind te veroordelen."

 

  • "De rustmomenten door de ademhalingsoefeningen waren voor de kinderen erg fijn, ik merkte dat er dan ook echt rust in de klas kwam. De lessen waren voor de kinderen fijn omdat ze vrijuit konden praten over hun gevoelens en ze werden bij deze lessen ook niet uitgelachen door elkaar. De spelletjes waren leuk, leerzaam en afwisselend."

 

  • "Er zat structuur in de lessen, iedere keer kwamen de dieren weer terug en kwam er een zelfde soort opdracht voor de week. Het waren leuke, gezellige, leerzame, fijne uurtjes die de kinderen en ik gehad hebben!"

 

  • "In het begin toen ik hoorde dat je zou komen en wat je deed, dacht ik: als het maar niet te ‘zweverig’ wordt, want misschien nemen de kinderen dat dan niet serieus. Maar vanaf het moment dat de eerste les begon merkte ik al dat je het heel leuk en spelenderwijs deed. Zweverig was het dus helemaal niet. Later werden de ontspanningsoefeningen voor veel kinderen heel belangrijk, ze deden het zelfs thuis. Zeker na het overlijden van de vader van één van de kinderen is er veel veranderd met het groepsgevoel en dat komt mede door jou en je gesprekken die je hebt gehad met de kinderen."